ΕπιχειρηματικάΨωρίαση: Αποκαλυπτήρια τοιχογραφίας με θέμα «αγαπημένες συνήθειες»

Ψωρίαση: Αποκαλυπτήρια τοιχογραφίας με θέμα «αγαπημένες συνήθειες»

- Advertisement -

Με τα αποκαλυπτήρια τοιχογραφίας στο σχολικό συγκρότημα των 16ου Γυμνασίου και Λυκείου Αθηνών, ολοκληρώθηκε η εκστρατεία ενημέρωσης για την Ψωρίαση που υλοποιήθηκε από την Leo Pharma Hellas υπό την αιγίδα της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας -ΕΔΑΕ.

Με τα αποκαλυπτήρια τοιχογραφίας στο σχολικό συγκρότημα των 16ου Γυμνασίου και Λυκείου Αθηνών, ολοκληρώθηκε η εκστρατεία ενημέρωσης για την Ψωρίαση που υλοποιήθηκε από την Leo Pharma Hellas υπό την αιγίδα της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας -ΕΔΑΕ

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Στην τοιχογραφία με ιδιαίτερη καλλιτεχνική «έκφραση» (graffiti) αναδεικνύονται αγαπημένες συνήθειες/αθλήματα, όπως η κολύμβηση, η ποδηλασία και το βόλεϊ ενώ κυριαρχεί η φράση «Μην αφήνεις πίσω αγαπημένες συνήθειες», στέλνοντας μήνυμα αισιοδοξίας και ενθάρρυνσης. H εικαστική παρέμβαση υλοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος “Ζωγραφίζοντας Σχολικά Κτίρια” της ομάδας UrbanAct, με την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και την συμμετοχή του καλλιτέχνη Life In Colour.

Το κεντρικό μήνυμα της πανελλαδικής εκστρατείας ευαισθητοποίησης ήταν «Μην αφήνεις πίσω αγαπημένες σου συνήθειες λόγω της Ψωρίασης» με στόχο την παρότρυνση των ασθενών με Ψωρίαση να επισκεφθούν το Δερματολόγο τους, να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα αναφορικά με τη νόσο, ώστε σε συνεργασία μαζί του να την αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά.

Βασικό επικοινωνιακό όχημα της εκστρατείας ήταν spot με θέμα αγαπημένες καθημερινές συνήθειες όπως το κολύμπι, το γυμναστήριο, η περιποίηση των μαλλιών, οι αγορές στα μαγαζιά, το beach volley στην παραλία, η ποδηλασία, η μαγειρική, το θέατρο, συνήθειες που σε αρκετές περιπτώσεις αποφεύγουν τα άτομα που πάσχουν από κάποια μορφή ψωρίασης. Πρωταγωνιστής του spot ήταν ο γνωστός ηθοποιός/σκηνοθέτης κ. Τάσος Ιορδανίδης που συμβούλευε τους ασθενείς να μην αφήνουν την Ψωρίαση να καθορίζει τις επιλογές τους και τους παρότρυνε να επισκεφθούν τον Δερματολόγο τους, για να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα αντιμετώπισης της νόσου.

Κοινωνικό μήνυμα

Αφετηρία έναρξης της ενημερωτικής εκστρατείας ήταν η προβολή του spot ως κοινωνικό μήνυμα στην τηλεόραση αλλά και στο Διαδίκτυο, όπου η εκστρατεία «ταξίδεψε» ψηφιακά, διαδίδοντας το μήνυμα σε όλη την Ελλάδα, με μεγάλη επιτυχία. Οι προβολές του spot στο Διαδίκτυο και το youtube ξεπέρασαν τις 330.000. Την ηλεκτρονική σελίδα της εκστρατείας https://psoriasis.myderma.info/agapimenes-synithies με χρήσιμα εργαλεία, συμβουλές και ποικίλα θέματα αναφορικά με την ψωρίαση και την αντιμετώπισή της επισκέφθηκαν περισσότεροι από 27.000 χρήστες του Διαδικτύου.

Ο Γενικός Διευθυντής της LEO Pharma Hellas κ. Νίκος Ραγκούσης αναφερόμενος στην εκστρατεία τόνισε «Με τα αποκαλυπτήρια της τοιχογραφίας ολοκληρώνεται, συμβολικά, η εκστρατεία ενημέρωσης αναφορικά με την Ψωρίαση. Θεωρούμε ότι η τέχνη αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές μορφές επικοινωνίας και μετάδοσης μηνυμάτων και συμβάλλει στη διαμόρφωση κουλτούρας και στην αλλαγή νοοτροπίας, στόχος άλλωστε και της ενημερωτικής εκστρατείας.

Η εικαστική παρέμβαση θεωρούμε ότι θα αποτελέσει σημείο αναφοράς και πηγή έμπνευσης για το διδακτικό προσωπικό και τους μαθητές των 16ου Γυμνασίου και Λυκείου Αθηνών αλλά και για την πόλη μας γενικότερα, μεταφέροντας μηνύματα αισιοδοξίας, σε ασθενείς και μη. Πιστοί στην εταιρική μας δέσμευση θα συνεχίσουμε να υλοποιούμε δράσεις που πρεσβεύουν την καινοτομία και την ισότιμη πρόσβαση στην υγεία καθώς και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής».

Αντιμετώπιση της νόσου

Ο Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας, κ. Γιώργος Κοντοχριστόπουλος, αναφερόμενος στην ενημερωτική εκστρατεία τόνισε «Ενόψει και της παγκόσμιας ημέρας Ψωρίασης θα θέλαμε να στείλουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας στους πάσχοντες από Ψωρίαση. Να τους παρακινήσουμε να επισκεφθούν τον Δερματολόγο τους ώστε να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα αποτελεσματικής αντιμετώπισης της νόσου. Η ψωρίαση είναι χρόνια, φλεγμονώδης νόσος του δέρματος. Προσβάλλει περίπου το 2% των Ελλήνων, με το 80% να πάσχει από ήπια – μέτρια ψωρίαση.

Σύμφωνα με έρευνες σε ασθενείς, το 94% αυτών δυσκολεύονται στην καθημερινότητά τους και το 88%, νιώθει ότι επιβαρύνεται ουσιαστικά η ψυχολογία τους, με αποτέλεσμα να εγκαταλείπουν την θεραπεία. Με το συγκεκριμένο έργο συμβάλουμε πέρα από την αισθητική αναβάθμιση και ανάπτυξη του αστικού τοπίου και στην ενθάρρυνση των ασθενών να είναι ενεργά μέλη της κοινωνίας».

Σχετικά με την ψωρίαση

Υπολογίζεται ότι 125 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως ζουν με ψωρίαση, συμπεριλαμβανομένων 14 περίπου εκατομμυρίων Ευρωπαίων. Πρόκειται για μια κοινή, χρόνια, φλεγμονώδη νόσο που προσβάλλει κυρίως το δέρμα. Τα πιο συχνά αναφερόμενα συμπτώματα περιλαμβάνουν πάχυνση και απολέπιση του δέρματος, κνησμό και ερύθημα (επιφανειακή ερυθρότητα του δέρματος).

Η ψωρίαση μπορεί να εξελιχθεί σε μια επώδυνη νόσο που προκαλεί σοβαρά προβλήματα και κοινωνικό στίγμα. Ενώ έχει σημαντικό κοινωνικό και ψυχολογικό αντίκτυπο στη ζωή του ατόμου. Άτομα με ψωρίαση, ειδικά όσα εμφανίζουν πιο σοβαρά συμπτώματα, διατρέχουν επίσης αυξημένο κίνδυνο ανάπτυξης άλλων σοβαρών συσχετιζόμενων νόσων. Όπως καρδιακά νοσήματα και μεταβολικά νοσήματα. Συνδυασμός διαβήτη, υψηλής αρτηριακής πίεσης και παχυσαρκίας.

Επιπλοκές ψυχικής υγείας, όπως κατάθλιψη και άγχος, είναι επίσης πιο συχνές στα άτομα με ψωρίαση. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, οι επιπτώσεις της ψωρίασης υποτιμώνται. Ο Οργανισμός προτρέπει σε δράση για την καταπολέμηση του στίγματος και τη βελτίωση των θεραπειών.

Σχετικά με την ΕΔΑΕ

Σκοπός της ΕΔΑΕ είναι η προώθηση της επιστήμης της Δερματολογίας και Αφροδισιολογίας στους Έλληνες ιατρούς. Διατηρώντας την άσκηση και επεκτείνοντας τη γνώση της Δερματολογίας, της Αφροδισιολογίας και σχετικών διαταραχών.

Σχετικά με τη LEO Pharma

Η LEO Pharma βοηθά τους ανθρώπους να αποκτήσουν υγιές δέρμα. Η εταιρεία έχει ηγετική θέση στην κλινική δερματολογία με μια ισχυρή γραμμή παραγωγής R&D, ευρύ φάσμα θεραπειών και πρωτοποριακό πνεύμα. Έχει ιδρυθεί το 1908 και τελεί υπό την ιδιοκτησία του LEO Foundation. Η LEO Pharma έχει αφιερώσει δεκαετίες έρευνας και ανάπτυξης για την προαγωγή της επιστήμης της δερματολογίας. Θέτοντας νέα πρότυπα φροντίδας για άτομα με δερματικές παθήσεις. Η LEO Pharma εδρεύει στη Δανία με μια παγκόσμια ομάδα 5.500 ανθρώπων. Παρέχει υπηρεσίες σε 76 εκατομμύρια ασθενείς σε 130 χώρες. Αναπτύσσει, παρασκευάζει και προωθεί σκευάσματα που απευθύνονται σε ασθενείς με δερματολογικά προβλήματα και προβλήματα θρόμβωσης. Το 2018, η εταιρεία σημείωσε καθαρές πωλήσεις ύψους 10.410 εκατ. σε κορώνες Δανίας.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ